GÖREV TANIMI:
• Hizmet birimlerinin görevleri kapsamında, genel sekreterlikçe ilçesinde görülmesi uygun görülen işleri yapmak,
• Mali Hizmetleri Müdürlüğü görevleri kapsamında, Mali Hizmetler Müdürü ve Genel Sekreter tarafından yapılması talimatı verilen iş ve işlemleri yapmak,
• İlçede muhasebe hizmetlerini yürütmek, (İlçede muhasebe yetkilisi, İlçe Özel İdare Müdürüdür.) İlçedeki muhasebe hizmetlerinin yürütülmesinden, il merkezindeki muhasebe yetkilisine, mali hizmetler müdürüne, genel sekreter ve kaymakama karşı sorumludurlar. Merkez muhasebe yetkilisinin talebi üzerine, gerekli bilgi, belge ve dokümanları vermek, eğitim ve diğer işler için çağırıldığında merkez muhasebe birimine gelerek bilgi belge ve doküman alışverişinde bulunmak,
• İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü görevleri çerçevesinde, ilçede görevli personel ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
• Destek Hizmetleri Müdürlüğü görevleri arasında sayılan görevler çerçevesinde, İlçe Özel İdare Müdürlüğü ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik iş ve işlemleri yapmak,
• Vali, Genel Sekreter ve Kaymakam tarafından verilen görevler ile mevzuatın öngördüğü benzer görevleri yapmak,
• Birimini ilgilendiren mevzuatın takibini ve uygulanmasını sağlamak.